HI


Hi yoooo whaasssuuppp! Ha ha ha ini lah saya, Ain Qarina binti Mohamed. Dikenali sebagai Ain, pendek. Sebabnya saya mempunyai ketinggian hanya lah 145cm. Bila lah nak tinggi, hari hari saya berdoa kepada yang Maha Kuasa supaya ditingkatkan ketinggian. Saya yakin Allah dengar doa saya :') 16 years old on this 30rd of October. Ingat ye bila. Manusia suka dihargai. Bersekolah di SMK Dato' Ibrahim Yaacob, atau singkatannya DIY. Sekolah limited biasalah kan he he he. Saya bercita cita ingin menjadi seorang peguam. Kalau tak dapat peguam, cikgu pun jadi lah. Kalau cukup tinggi, model pun okay juga............. Hobi? Hmmphhh macam macam saya suka. Menyanyi, bergambar, berjalan, berTWEETing, haaahh, jangan lah segan silu untuk follow twitter saya, @qarinamohd Kalau taknak pun takpe, saya tak peduli. Eh saya peramah, betul tak tipu. Facebook pun ada, Ain Qarina ye. Kalau sudi add/follow lah. Kalau taknak tak hapee pergi jalan daaaa!!!!! Ooppsss he he he........... Oh lagi satu, saya SINGLE. Sekian terima, kasih..